..

Det blev inte så att jag & jessi träffades idag heller, jag höll på och fixa lite saker och sen skulle jessi tydligen till rasse.. så ahh.. Menmen. vi får väll ses någon annan dag måste börja med projektarbetet iallafall så det blir klart för det är inte så himla lång tid kvar nu. men får väll se när det blir. Imorgon är det skola igen, trååkigt. Sen har jag körlektion imorgon också får väll se hur det går. Men ne nu orkar jag inte skriva mer ska se om det är något roligt på tv och vänta på att min pappa kommer hem och se om han har några kuvert och sen ska jag hem till mamma, måste iofs städa mitt rum så kanske inte ska kolla på tv iallafall haha. Vilka problem jag har. äsch hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback