Färga håret?

För länge sedan så såg jag en skit snygg hårfärg på en person och frågade vilken färg det var och sen tänkte jag inte mer på det och det blev aldrig av att jag själv köpte den färgen och färgade mitt hår men nu råkade jag se den bilden igen och färgen är sjukt snygg, det var inte länge sedan jag färgade mitt hår men får nog fan ta och färga det snart bara för att få den färgen, men det är ju inte säkert att den blir lika snygg på mig den har lite nyanser av rött tydligen och jag tror att jag kollade på färgen i butiken men valde att inte köpa den av just den andledningen men nu för tiden tycker jag bara att det är snyggt med brunt som det är lite rött i. Så efter Stockholm ska jag nog färga håret. Hade kunnat lägga ut bilden men jag vill inte bara ta en bild på någon annan och lägga ut på min blogg när jag inte ens känner personen_D haha. Så aja , kan ju iallafall säga att färgen är jäääävligt snygg på henne iallafall så ah. får återkomma när jag färgat det;D skulle bara tala om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback