Fest,

Igår ringde Natta när jag satt hemma och typ gjorde ingenting och undrade om jag hade lust att hänga med ut, och ja det hade jag tydligen. haha så åkte in till Nybro och så tog vi bussen in till Kalmar och så säger Natta att hon inte ens vet om det är öppet någonstans haha. Men som tur var så var det öppet på bistro som vi hade tänkt gå till :P Ganska rolig kväll faktiskt, träffade Issa där inne som jag inte träffat på typ 2 år :P så stod dom och dansade på fönsterbrädan så det var ju bara att hoppa upp där och dansa med dom. Hade sjukt ont i fötterna sen och så gick mina strumbyxorsönder vid tån och typ skavde satan blööh. Sen var det några från Nybro där med så dom var ja med hela kvällen typ, skulle ta en tequila med Martin för inge annan gillade det, sen visste han inte ens var det var. ahahh han ba "vad ska man ha saltet till då?" så blååst_D ahhahaa.  Jimmy var där och han tyckte jag var duktig eftersom jag kom ihåg hans namn och Jessi :D jag frågade varför vi bara fick ett kort på oss och inte ett var, men han sa man var tvungen att köpa det :( för typ 1000000 kronor, kanske inte riktigt men det var dyrt:( haha så var jag säkert med på 1000 bilder igår, och jag såg förjävlig ut på alla:( haha så jag hoppas han inte lägger ut dom:D Men nu ska jag nog ta något och äta :) Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback