hahahahah snygg header hahah :D

Jag hade väldigt tråkigt, så ändrade min blogg lite. Haha skit snygg blev den. Inte riktigt men var så jäkla trött på bilderna jag hade i headern för jag tyckte jag såg så hemsk ut på dom, så var tvungen att göra något åt det och sen blev det inte riktigt som jag ville för jag skulle inte ha svart bakgrund vid texten:/ men ah jag fattar mig inte på sånt här. ahah . kopierade in en gammal design som jag hade för länge sedan och sen gjorde jag en ny header. ahahah tänkte göra den i photoshop men mitt gamla cpade ju sönder så håller på att ladda ner ett annat, men det tog så jäkla lång tid så får väll försöka göra en snyggare header någon dag ;) hahaah och blommorna har jag bara lagt till för att det var så jäkla tomt annars. ahahah snyggt jag vet ;) nee men orkade inte hålla på mer. Får som sagt ändra det imon eller något för nu är photoshop nerladdat iallafall men orkar inte hålla på med det nu för jag måste sova. så godnatt :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback