Hemma igen.

Nu är jag hemma igen. I dag har vi varit på stan och shoppat lite även om vi förmodligen hellre hade sovit några timmar för vi eller iallafall jag var sjukt trött idag men man har väll bara sig själv att skylla. haah. Igår träffade vi 2 killar, dom var väldigt invecklade haahaha. Dom pratade portogisiska ( ahhaha stavning ?:S), var från brasilien, bodde i london & var på besök i Sverige. Japp:D Jessi & jag skrattade som fan när den första killen sa sitt namn "RUDOLF!" hahahahahahaha han fattade inte det roliga, men hallå Sunes pappa. haha. Hur som helst hette han inte "Rudolf" för han hette tydligen "Rodolfo" och sen hette den andra tydligen Joao eller något sådant ;D. Förresten så skulle vi  gå & köpa en kortlek så vi skulle ha något att göra och så kollade vi på en tant och hon blev ju cp hon ba "HAR DU PROBLEM MED VAGNEN ELLER???? STICK HÄRIFRÅN!!"  hahahah jessi & jag blev livrädda. ;D men vi hittade ingen kortlek, hur som helst så hade vi ju ingen kortlek när vi träffade dom då så vi spelade Piff, paff poff (po enligt dom) som ingen förutom Joao fattade sig på. hah hur som helst.. Det var trevligt i Stockholm men orkar inte skriva mer nu och nu tror jag att jag ska sova kanske för jag är som sagt jäkligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback