i Stockholm

Skrev ju ett inlägg på tåget som tydligen publicerades typ 40 ggr _D haha.
Vi är i stockholm nu iallafall, har shoppat som fan : D så nu är jag fattig.Men men . Idag var vi & åt på restaurang, det var gott. :D Vi såg även Peter08 som vi följde efter en sväng bara för att se hur han såg ut . haha : D igår var vi på bio, det var trevligt och vi skaffade oss en kompis, antingen Amir eller Amid, jag tycker Amir men inte Jessi.  Hur somhelst, han sa att han visste  vilka vi var men njaa. sen fattade han typ ingenting men iallafall :D Ehmm..  Vet inte riktigt vad jag ska säga mer.. Kan ju tala om att vi har ont i fötterna och så..
Men nehe nu ska vi dra vidare eller ah jag vet inte vad jag ska skriva bara, eller jag orkar inte. jag berättar allt när jag är hemma ist hahaha . hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback