Jahaja.

Jag funderar på att ta en dusch och typ smörja in mig med b.u.s, jag hatar egentligen b.u.s för man blir typ fläckig efter ett tag och det ser ut som att man är smutsig typ och det går typ inte få bort utan man måste skrubba satan haha, men vad gör man inte för att slippa vara så jäkla blek, visserligen är jag ganska brun naturligt och är med andra ord inte alls så blek som vissa andra är vid denna tiden, men vafan man känner sig blek iallafall. men men . Imogon är det apu, och sen efter det så ska jag typ in till kalmar direkt och gå på bio, trevligt. haha. Men nee ska väll skriva klart den där jäkla skiten om judendomen innan jag går och duschar ååååååååh. måste typ skicka in den idag.. orka.. menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback