Jahaja.

Imorgon har jag körlektion på morgonen och då kommer jag lite senare till Magazine lou och jag skulle ringt till Catharina när jag kom hem och sagt det men jag glömde det och sov  en stund och när jag kom på det så var klockan redan för mycket och jag vågar inte ringa hennes mobil och säga det (A) ahaha.

Hur som helst.. Hade möte med Elisabet idag hon undrade vad vi hade gjort i stockholm och vi kunde ju inte säga att vi shoppade alla dagar så vi sa att vi var på museum och kollade lite andra grejer och sånt, men museum var vi ju faktiskt på så _D haha aja.

Var på körskolan en sväng också men det gick åt helvete hur fan ska jag veta hur många procent  av de som omkom i olyckor förra året som var rattfulla? haha jaa herregud, och hur fan ska jag veta massa saker om bilar xD Och hur ska jag veta hur mycket sprit som går ur kroppen på 1 timme? letade som fan i den där jädra boken utan resultat, hahaha:D så ah det gick åt helvete får bo på körskolan nästa vecka så jag hinner klart med skiten, upptäckte idag att jag hade ganska mycket kvar på teorin ;) ahahahah duktigt av mig :) Men aja, så är det. Imorgon har jag iallafall körlektion och jag hoppas han ska säga att jag var as bra och att vi inte behöver köra mer men det lär han ju inte säga för jag suuger :) nee nu ljög jag, jag är ganska duktig när jag inte glömmer titta på skyltarna;) Får se hur det går imorgon, förhoppningsvis har jag inte så många körlektioner kvar och kan ta det där jäkla körkortet snart.. tycker att man kan få körkortet så fort man fyller 18 och inte behöva gå på körskola och grejer :p haha. Men nee nu ska jag nog sova eller något annat roligt.:D

förresten fixade jag en lapp idag av Susanne men Susanne visste inte riktigt vad jag ville ha för lapp, så sa hon "men du kan ju göra en egen blankett annars" haaha, neee det orkar väll inte jag heller :p ska be Catharina fylla i någon av dom imon iaf, för jag fick ju 2 st.. ska bara välja en _D ahah . Aja godnatt eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback