Junibacken:)

Förresten. Idag planerade ju jag & Jessi lite och vi kollade på olika grejer som finns i stockholm i en bok som Catharina gav mig, så hittade vi ett polismuseum & det lät riktigt kul så dit ska jag & Jessi, man får vara med i en egen film men det jag tyckte lät roligast var att man fick prova en polisuniform ;) haah men bäst av allt, det var gratis ;) hha . Sen satt vi där och jag sa något och då säger Jessi "Men vadå? Vi tar ju saker som är för ungdomar?" jag ba "MEN HALLÅ JESSI, Junibacken? det är för typ treåringar!?" hah , då ångrade hon sig haha. Ska bli spännande att åka till Junibacken. Jag & Jessi är ju så jävla barnsliga så vi kommer ju springa omkring där bland alla 3 åringar ;) Jessi sa att hon varit där när hon var liten och att man fick åka typ linbana runt allt och det sa hon att vi skulle göra då säger Rasse "Men vadå? det är väll för treåringar för fan!!" men då tittade jessi bara på Rasse och sa "vadå? min farmor åkte med mig?!" hahaah. ah det ska bli spännande. eller förrestem sa hon såhär för jag har bara varit på astrid lindgrens värld men då sa jessi "MEN JUNIBACKEN ÄR JU MYCKET ROLIGARE FÖR DÄR FINNS DET EN LINBANA :O:O:D:D" haaahah men det känns som att det kan vara lite kallt men men & gissa om jag blev glad när Jessi sa att jag fick ta med mig vad jag ville & äta på tåget så tog hon med sig vad hon ville. Men då säger jag bara en sak, jag ska ta med mig något riktigt jävla gott, så kan jessi sitta där med en macka och tänka "varför tog jag inte samma sak som madde?" hahaha :D Men nehe.Nu ska jag nog ta och sova, imorgon blir det till att packa allt jag ska ha med mig och så, och handla massa gott ;) haha .
Förresten såg vi idag att det finns TV ;) haha. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback