Klart man kan såga av någon på mitten!

Jag funderar på att lägga över alla mina bilder och sånt och sedan installera om datorn typ imorgon eller något. Men ååh det tar så lång tid och vad ska man göra medans man väntar lixom? haha. Förresten vill jag se trollkarlens hemligheter som är på tv idag , det är del 3 idag så funderar på att ladda ner dom andra, jag har lixom alltid undrat hur dom gör :I och sen såg jag på reklamen till det när dom visade typ en liten snutt att en kille typ gick i luften och hahaha jag vet en person som tror att saker som en trollkarl gör är på riktigt, t ex som när en sågade av en på mitten och hon typ sprang i väg med halva kroppen bara och det trodde denna pesonen att det verkligen var på riktigt, haha likadant när samma kille gick i luften det var ju också på riktigt. ahah och Jessi och jag sa "men seriöst, du tror väl inte han sågar av någon på mitten på riktigt?" han ba "men ser ni inte alla som kollar på dom är ju helt chockade" hahaah jessi och jag tyckte att sådant kan man säkert mixtra med och jag menar hade jag kunnat sådant så hade jag väll kunnat säga till några att dom skulle stå och kolla på och ser jävligt förvånade ut, allt går att fixa på något sätt så det verkar verkligt, men inte fan kan man såga av någon på mitten utan att personen får ont eller blöder och framför allt inte så att personen kan "hoppa" iväg på sina armar! så sa vi även det att hur gör dom på film då om de t ex hugger av huvudet på någon? gör dom det på riktigt också då om det inte går att göra det på något annat sätt. men haha det var ju itne samma sak tydligen. hahahaha var bara tvungen att berätta det för det var så jävla kul. hahahhaaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback