MIN! :D

Nu är jag hemma igen, har ju jobbat. Hittade en skit söt klänning idag när jag väntade på skjuts, och egentligen skulle jag inte köpa den, men den hängde så fint där på galgen och  bara ville följa med mig hem ;) sen fanns det ju bara 1 kvar också,   Så köpte den iallafall så jag inte skulle ångra mig om den tog slut sen, tänkte att jag kunde ju lämna tbx den på måndag annars men nä den får nog stanna här hemma hos mig ;)Skulle ju egentligen spara alla min pengar men haah, råkade handla upp 500 kr idag (A) haaha men aja, sånt man får ta. Mamma tror att jag har blivit beroende av shopping typ, och hon undrade hur jag skulle få plats med allt jag köper i gaderoben men det var trots detta mamma som sa att jag skulle behålla klänningen så den var nog fin iallafall:D Hur som helst, visst började det bli lite ont om plats i gaderoben så nu kan ni ju förstå varför det alltid är så stökigt på mitt rum?! jag har lixom ingen plats för mina kläder så dom får ju helt enkelt ligga lite överallt(A) haha. Skulle vilja ha en as stor gaderob, men men sjukt att jag har hur mycket kläder som helst men ändå aldrig något att ha på mig . ahah :) men aja.
Idag fyller Emelie år så hon & Jonas kommer väll hit senare. Perfekt, för då får jag användning av kjolen jag köpte i Stockholm som jag typ ääääälskar men inte har hunnit ha på mig någon gång ännu. Men ne nu ska jag sminka mig och sen ska jag nog ta och städa lite på mitt rum för jag kommer knappt in på mitt rum, så stökigt är det. illa... :P hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback