Mitt första ord !

Först ska jag bara börja med att berätta detta. När man är liten så tycker ju föräldrarna att det är jätte roligt när man börja säga något ord och så, och så skriver dom upp det i en bok för att man ska komma ihåg det och jag läste igenom min sån bok från när jag var liten och vilka mina första ord var och det var väll typ mamma & pappa, men gissa vilket mer ord som var mitt första? hahahaha. Jo det är nämligen såhär att det var turtles. hahahaha när jag läste det så tänkte jag "men skämtar dom eller?" men ne, jag lärde mig säga turtles först typ. haha. Varför sa jag turtles först lixom? Men vi kollade typ alltid på dom filmerna när jag var liten och min bror typ äääälskade dom, så det var nog därför haha. Igår plockade pappa fram gamla muggar och gissa vad det var på muggen? ;) jo turtles ;) hahahahaah. Jag tycker det är så jävla kul för jag borde lärt mig typ docka eller barbie eller något meen nee jag kommer med turtles. hahah.

Nu håller jag på att kopiera ett papper, ska skriva ut 15 såna men det tar ju as lång tid .. :/ aja. Idag ska jag nog träffa Jessi och nu orkar jag inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback