mmmm..

idag har jag lekt med Jessi, det var trevligt att träffa henne igen. imorgon ska vi inventera klart det sista, som vi inte hann med förra gången vi inventerade så imorgon blir det till att gå upp tidigt, jobbigt men vad gör man inte haha. Det är world trade center på tv och det var inte länge sen jag såg den men kollade en stund iallafall.  Man skulle haft en bärbar dator, eller vad säger du jessica ? hmm det kanske man ska införskaffa sig nu när man är rik. haha jo eller hur.. om 5 dagar åker vi till stockholm. Sådeså. Och jag hoppas jag får min  nya mobil i veckan så jag kan sluta tjata om den ;D men ne nu ska jag ta ett seriöst snack med Jessi innan jag ska sova. HOPPAS DET FINNS TV DÄR VI SKA BO!? nu när vi inte får vara ute på kvällarna för Marianne får det bli tv hela kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback