Mobil & apu.

Nu har jag beställt en mobil efter att tjatat om det i typ hundra år. Men men :P Den var dyr och jag hade pengar till den precis, eller ne nu ljög jag för jag har 4200 kronor kvar, men ska ju åka till stockholm och då tar dom slut. Kunde köpt något vettigt för dom pengarna jag nyss la ut på mobilen, men vad skulle det vara? kläder? ne. och vad finns det annars att köpa? spara kanske ? tss det förkommer inte i min värld ;D hahah aja :D får se vad jag ska göra med mobilen jag har nu för den cpar ju sönder så det är väll bara till att slänga. hahah knappast ! :D rolig är jag ;D Ska förresten inte ha halebop längre heller för jag ska ha telenor för då ringer man gratis till dom som har telenor och alla jag ringer har telenor så ja det kanske lönar sig ;D hahah vi får väll se.
Idag var det skola igen. eller njae Apu. Jag hatar när man ska gå ut på lagret och packa upp kläderna som kommer för då önskar man att man hade dunjacka, halsduk, mössa & vantar på sig men det är ju inte direkt något man springer omkring med i en butik så det är ju bara till att stå där inne och halvt frysa ihjäl, blööööh ;D haha. Imorgon kommer det säkert 1 miljon varor till som jag måste packa upp, vårnyheter lixom. allt kommer på samma gång blööh. Idag kom det typ hundra likadana tröjor i olika färger och jag blir så sur för dom ska ha så jkla mkt plast & papper när dom packar kläder. haha :D
Jag funderar på att gå & lägga mig, eller om man kanske skulle hänga upp kläderna jag tvättade nyss först.. hmm bra fråga. haah Får väll ta och hänga upp kläderna så de torkar och sen gå och lägga mig. Imorgon är det fredag och det är huuur skönt som helst fast att jag precis varit ledig. ahah :)
Ne nu ska jag inte sitta här och glor mer på en stund iallafall :p hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback