Pojken som överlevde.

Nu har jag legat (JESSI KOLLA JAG SKREV LEGAT OCH INTE LUGGIT!) och läst en bok i typ 2 timmar, pojken som överlevde. Har läst den innan, hade velat läsa den första boken, pojken som kallades det men jag hittade bara pojken som överlevde, undra vart de andra 2 böckerna är? de 2 första är ju bäst, pojken som kallades det & pojken som inte fanns. men hur som helst denna är också ganska bra och det kom några tårar iallafall, tycker det han skriver är så jävla hemskt och jag lipar alltid satan när jag läser böckerna. Blööh. Fattar inte hur man kan göra så mot ett litet barn :O Måste låna en brors berättelse också och läsa den igen, den har jag ju inte hemma. Men den är också hemsk, när Dave flyttar så fortsätter mamman misshandla en av hans bröder istället. Men jag fattar fortfarande inte hur hon kunde komma undan med det, och att inte alla fick flytta när dom insåg hur dave hade det ;/ sjuuuukt att man kan komma undan med något sådant. Sur blir jag. Hittade även den fjärde boken jag har som Dave Pelzer skrivit, men den har jag aldrig orkat läsa klart.. Tror inte jag kommer att orka det heller, men vem vet. Den heter lixom "att hjälpa sig själv" och handlar bara om hur man kan ta sig vidare typ, och ahh.. . :P
Nu sitter jag och lyssnar på Scotts, ;) hah nu orkar jag inte skriva mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback