Skola ;/

jag borde sitta & plugga satan nu, men vad gör jag? inte ett skit. Har den där jäkla judendomen som ska in & sen har jag svenskan som jag skulle gjort på lovet ;/ jo eller hur. Jag skulle skickat ett mejl till Moa & bestämt en tid som jag skulle komma till skolan på jullovet och gjort ett prov typ, men nja jag glömde det..Så ah måste väll göra det någon gång och sen judendomen med.. men jag är sur på Elisabeth för religionen suger ! Jag kan ju lika väl lämna in mitt arbete dagen innan jag tar studenten, bara jag lämnat in det lixom så kan jag ju jobbat satan med det och gjort det as bra så får jag MVG ändå, för bara man lämnar in det :) och nästa gång vi har prov i religionen ska jag vara sjuk för då får man ju göra provet hemma. jag skulle också kunna få jävligt bra betyg då, särskilt om jag sög i religion och var kille & bad min flickvän göra det åt mig?! okej jag skiter i om dom som suger fuskar & få bra betyg det är inte det de handlar om utan att jag också skulle kunna få så jävla mycket bättre betyg om jag hade varit sjuk dagen vi hade provet för då hade jag också fått göra det hemma och då hade jag kanske inte fått VG utan MVG? jag menar, klart man kollar i boken & på internet om man får göra det hemma. Sen fattar hon ju inget. Så ahh :) Jag fattar inte ens hur man ska skriva den där skiten om judendomen, jag vet inte hur jag ska börja och jag vet ingenting om judendomen typ. så ah det är ju bra:) Men aja ;D Jag vill sluta skolan nu för jag är så jäkla trött på den.. Men ne orkar inte skriva mer nu _D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback