trött?

Igår var jag verkligen riktigt trött, skulle sova i en halvtimme eller något så jag skulle piggna till, vid 22.00 vaknade jag och gick upp, satte mig vid datorn och tänkte "hm.. klockan är 22.00 oj vad länge jag har sovit är det någon ide att jag går och lägger mig igen?" satt och funderade på det här ett tag och kom fram till att jag nog kunde sova en stund till så började jag tänka "men hmm.. hur lång tid hinner jag sova innan bussen går? är det verkligen någon ide" efter ett tag vaknade jag väll till och kom på att klockan verkligen var 22.00 och det betyder att jag kunde sova som fan för det var ju knappast morgon som jag trodde. haha jag var verkligen skit trött men så jag gick och la mig igen iallafall och då dök ett problem till upp "vad ska jag ställa klockan på?" ställde den på 06.30 eftersom min buss skulle gå vid 8.40 så kom jag på att ah just det 06.30 är ju halv 7 och inte halv 8 ah vilka problem jag hade igår alltså_D sen somnade jag iallafall och höll på att försova mig haha :) Men men. orkar inte skriva mer nu. . :P hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback