Stockholm!

Blööh vad jobbigt det är att packa, min väska är redan full och än så länge har jag bara packat ner kläderna.. hahah.. Man vet ju aldrig vad man vill ha på sig, så det är bäst att ta med sig mycket. Jag funderar på att be Jessi komma hit och hjälpa mig och sen kanske vi kan gå hem till henne det känns som att det blir lättare om man har någon som hjälper en som kan säga "denna kommer du verkligen inte använda" för jag har packat ner massa kläder som jag förmodligen inte kommer att använda, vad är meningen med att ha med sig massor med koftor i olika fäger? haahah. Kan ju ta typ 2 men nee, ska ha med alla ;) haha. Aja nu ska jag vänta på Jessi och sen ska vi väll hem till henne och sova där åker ju  tidigt imorgon så. Ha det fint så hörs vi när jag är i sthlm eller när jag kommer hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback