Sammanfatta år 2008? ne..

Jag satt och funderade lite och tänkte att jag kanske skulle göra som alla andra, sammanfatta år 2008, antingen i text & bilder eller i enbart bilder. Men sen slog det mig, att vad ska jag sammanfatta? Vad har hänt detta året som ens är värt att nämnas? i början av 2008 festade jag & Jessi heela tiden. Jag var kär. Jag blev sårad så många gånger att jag inte ens kan hålla räkningen. Men sen då? har jag gjort något speciellt? ne. Eller jag var i Spanien och det är väll något som kan vara värt att nämnas men sen? Jag har varit ledsen ungefär 300 dagar på detta året, kanske inte men ni fattar grejen. 2008 har nog varit ett av det sämsta åren jag någonsin varit med om. Och nu har jag ju nästan egentligen sammanfattat mitt år iallafall, för det hände inget. Jag lipade sönder och de dagar jag var glad var väll när allt var bra och jag inte hade blivit dumpad för femtioelfte gången. Jag hoppas VERKLIGEN att 2009 kommer att bli ett bra år, och jag hoppas att jag kommer kunna gå vidare och glömma vissa saker som gjorde mig jäkligt ledsen 2008 och även om det inte känns så nu, så vet jag att man kommer över allt för eller senare. Och egentligen har 2009 inte direkt fått någon jätte bra start för jag har varit jävligt nere dessa dagar med, men det gör inget, för när jag säger att jag hoppas att 2009 kommer blir ett bättre år menar jag inte att jag hoppas att jag aldrig kommer vara ledsen 2009, för det vet jag att kommer vara eftersom jag trots allt är en jävligt känslig person som är ledsen över väldigt små saker ibland, men det jag menar är att jag hoppas det kommer vara mer glädje detta året. Och det finns redan vissa saker som jag ser framemot, som att om 12 dagar åker jag & Jessica till Stockholm,  i år tar jag ÄNTLIGEN studenten! ja 2009 måste helt enkelt bli ett bra år, jag tror inte att det kommer bli ett super bra år men om det bara är bättre än 2008 så är jag nöjd. Men man kan ju hoppas lite iallafall på att 2009 blir ett av det bästa åren någonsin(A) haha.

Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

2008 var inget bra år för mig heller. Men jag tror 2009 kommer bli mycket bättre :)

2009-01-05 @ 12:05:09
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Helena; Det får vi verkligen hoppas att det blir nu då :D

2009-01-05 @ 13:41:46
URL: http://ojsaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback