Tråååkigt.

vilket är ditt livsmål: jadu..
vad har du för puder: inget.
har du använt någon hårprodukt idag: njae:p
vad använder du för parfym: Jag kommer faktiskt inte ihåg vad den heter nu,
hur många speglar finns i det rum du är i nu:  inga
var är du nu: I mitt rum
har du bråkat med någon idag: Njae.
saknar du någon nu: lite
röker du: neej
dricker du alkohol: ja
tar du droger: nej
vad köpte du senast: en drink? tror jag..
har du åkt fast för snatteri någon gång: nej
när var du i en affär senast: igår.
mötte du någon du kände då: njae.
tycker du om dina grannar: känner inte mina grannar direkt.
använder du icq eller msn:  MSN
hur många datorer finns i ditt hus: 2 eller kanske 3
när fick du senast en present: ehm efter jul någon gång.
när gjorde du senast något riktigt dumt: Vet jag inte.
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Nee inte direkt.
har du några högklackade skor: japp.
vilken är din favoritfärg: rosa ;) ahah
har du blivit hotad via telefon: njae tror jag inte.
goth eller pop: pop...
vad har du för planer till helgen: har inte planerat så långt..
har du en hårborste i din väska: nee.
har du stadigt sällskap: njae..
hur många lampor har du i ditt rum: 1 typ..
varför är alltid tak vita: det finns väll tak som inte är vita, om det typ är trä?eller finns det inte trä tak ?;/ haah
vill du ha barn: JAA!
vilken färg har du på dina underkläder nu: grå.
gillar du dokumentärer:  kan faktiskt vara väldigt intressant :P
längtar du till din nästa födelsedag: njaa.. fyllde ju typ nyss :P
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: ibland.
har du rakat dina ben någon gång: ehm ah.
vilka språk kan du prata: svenska. haha
skulle du kunna ha silikonbröst: nja..
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: 18
cigaretter då: hmm.... ja vet inte :P
borde man få röka på pubar: bryr mig faktiskt inte.
när fikade du senast: vet inte.
har du kvar dina barndomsskivor: nja några stycken finns kanske kvar.
hur många hål har du i öronen: 3
vem pratade du med senast: Mamma
vad pratade ni om: att hon skulle ut & gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback