Böda.

I helgen har jag varit ledig, skönt. I torsdags åkte jag till Böda för att hälsa på Jessica. Vi åkte ner till stranden och satt där och drack lite vin och pratade och åt jordgubbar & choklad:) trevligt och väldigt roligt hade vi. Sen åkte vi hem framåt 1 när Rasse slutat jobba och soov. På fredagen vaknade vi och skulle åka till stranden igen, men vi hade inga lösa pengar, smart av oss att inte ha tänkt på det så det var bara till att börja gå mot Löttorp vilket det skulle vara 3,2 km till enligt hitta.se och det tog en jäkla tid så vi trodde inte att vi skulle hinna och det hade vi nog inte heller om det inte varit så att vi kom på att vi kunde gå in på en shell mack och köpa något och ta det över beloppet & som tur var så fanns det en busshållsplats där. När vi väl kom till stranden gick solen i moln, men vi låg där nere någon timme och sov haha och sen gick vi upp och käkade och spelade minigolf. Då började det ju givetvis regna som fan, men men vi överlvde. När vi skulle gå till bussen sen så var det typ 100 flugor över oss och jag överdriver inte. Vi hade en handuk över huvudet för att slippa höra dom och så gick vi där och slängde den över huvudet och försökte slå iväg dom men det funkade och bilarna som körde förbi måste ju undrat vad vi höll på när vi sprang, skrek och slog men en handuk i luften:P men men. Ne nu orkar jag inte skriva mer. Imorgon börjar man jobba igen och jobbar helgen också, blöh. hha hejdå

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 19:40:25
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback