..

Igår kom Cenny hit och myste :) Vi kollade på en film och sen typ sov vi. Idag på morgonen när jag vaknat av att mamma ringde mig gick jag typ upp, ahh efter typ 40 minuter men ja så åkte Cenny hem och jag åkte till Nybro och hämtade Emelie och sen körde jag till vita sand för att hälsa på mamma och dom lite. Nu är jag hemma igen och imorgon är det jobb som gäller. Jag ändrade mina tider lite igår och gick hem vid 2 istället för 4 vilket innebär att jag nu ska jobba till 4 imorgon istället. Dumt när jag tänker efter, men det var skönt då. jag ser inte fram emot att jobba, men vem gör det egentligen? nehe nu ska jag typ sitta här och fördriva tiden lite innan det är dags att sova. JAG ORKAR INTE. ne hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback