Göteborg.

Nu har jag bokat & betalt stugan i Göteborg så den 16 augusti blir det iallafall Göteborg. Jag ska köra dit, får se hur det går. Jag är iallafall glad över att det blev av för jag har ville dit förra året också men det blev inte av då och nu var det nära att det inte blev det i år heller. Men men:) så jag kör mer än gärna i 3-4 timmar bara för att få åka dit haha :) Får se hur länge vi stannar där. Än så länge så är det iallafall 2 nätter bokade men det kan bli 3 men det är sånt man märker. Är iallafall jag, jessi, rasse & hampe som ska dit. Det blir nog trevligt förhoppningsvis :)

Imorgon är det jobb iallafall och hela helgen. lite segt och tråkigt men man får ju pengar och det behövs väll :) 
Nu ska jag strax krypa ner i min säng och sova lite. sov bara 5 timmar inatt, fast har visserligen sovit några timmar idag på eftermiddagen men det räcker inte haah :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback