Skor & klänningar.

Idag har beställt ett par skor & två klänningar eller ah toppar eller vad fan det va;D. Skulle egentligen bara beställa skor, men sen hittade jag klänningarna eller vad det va på rean och var tvungen att beställa det också, så kunde jag inte bestämma färg och fick beställa 2. Det hela gick på ca 500 kronor och innan rean kostade 1 klänning 499 kr så det var ju inte så farligt ändå, 2 klänningar & ett par skor för samma pris som en klänning skulle kostat egentligen. Nu hoppas jag bara på att det är rätt storlek på skorna och klänningarna också då för annars blir jag lite ledsen. Skorna kan jag ju bara byta (om dom är för små, för mindre storlekar finns inte och om den större storleken inte tar slut vill säga!? hoppas verkligen att det inte blir massa strul nu ... ) men vet inte om man får byta klänningarna när dom va på rea. Första gången jag beställer ett par skor så var ju liet svårt att veta vilken storlek man skulle ta eftersom jag brukar ha antingen 37 eller 38, valde iaf 37,5. hahaha :D :/ aja får hoppas på det bästa.

Imorgon ska jag jobba igen, seegt. Jag vill sooova :D haha men men jag får väll försöka överleva.


Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

vad dålig du är på att uppdatera, jag vill ha något att läsa Madde ;D

2009-07-20 @ 19:21:23
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback