Undersköterska?

Min dator fungerar inte som den ska . Jag blev sur, startade om den ca 20 gånger för den har varit kontsig några dagar och det står att jag måste aktivera windows, men har man startat om den så har den funkat sen, Idag fungerar den inte fastän jag har startat om den. Jag ringde Cenny som inte kunde hjälpa mig.  Jag är alltså inte inloggad på min dator just nu när jag skriver detta. Men smart som jag är och inte kan klara mig utan internet så stod det att om man undrade varför man var tvungen att aktivera sitt windowa exemplar eller något kunde man besöka deras hemsida och så var det en länk där, jag trodde inte att detta skulle fungera men värt att testa. Jag tryckte på länken och det kom upp en internet sida, från denna internet sida kunde jag då gå in på andra sidor. Jag kan alltså bara vara inne på en sida, har inte msn, kan inte klicka ner denna sida för där startmenyn och det är finns ingenting, där är det bara svart. Trycker jag ner denna sida så kommer aktiveringsfältet upp. Jag kan alltså bara sitta här och gå in på olika sidor på nätet och inget mer, hur kul som helst nej. Jag vill vara inne på msn. har försökt komma in på ebuddy, det fungerade inte så nu ska jag ge webmessenger en chans haha :) Intressant att veta va ? ;)

Idag har jag jobbat. 7-17, riktigt segt och riktigt trött blev man. Imorgon med, sen är jag ledig 2 dagar, jobbar sedan 3 och är ledig 2 igen. Idag undrade någon vad jag skulle hitta på sen efter sommaren, jag hade inte en aning, hon tyckte jag skulle plugga till undersköterska jag försökte verka trevligt och sa att jag funderade på att jobba med barn. hon tyckte inte att jag skulle det, man vill tydligen bara jobba med barn för att dom är gulliga. Jag skulle plugga till undersköterska, jag skulle passa bra som det sa hon  och undrade vad jag annars skulle göra utan utbildning i något. Jag sa att jag hade gått handel,  hon sa att det var tråkigt i butik och att jag skulle plugga till undersköterska. Jag sa att det kunde vara roligt och tråkigt, beroende på butik. Hon trodde det var större chans att få jobb om man var undersköterska. Jag ville inte verka dålig och sa att jag hade sökt op till gymnasiet men hamnade på handel, vilket dock är helt sant men det blev aldrig någon op klass det året, hon tyckte att det var "jaha men så du hade tänkt det från början egentligen då? bli undersköterska." någon larmade och jag la ner vårt samtal. Det jag ville komma fram till var att.. ah jag vet inte, jag tyckte bara att vårt samtal var så roligt och hon hjärntvättade nog mig eller något, för efteråt så tänkte jag "jag kanske ska plugga till undersköterka". Ja vi får se hur det blir med det. Nu orkar jag inte skriva mer. ha det fint hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback