..

Idag har jag jobbat. väldigt roligt. ne men man överlever väll precis som allt annat. trött som fasen är man nu också sen är det jobb imorgon. ååh.


Om du tror att jag tänker stå där och vänta på att du ska ångra dig precis som alla andra gånger så tror du helt fel. jag kan inte säga att det kommer bli lätt att komma över dig och jag kan inte säga att jag inte kommer skicka ett iväg ett sms som talar om hur mycket jag saknar dig. jag kan inte lova att hålla det jag har lovat mig själv, att bara låta dig vara. För det kommer säkert skickas ett sms eller två en dag när saknaden blir alldeles för stor och jag kommer säkert skriva många sms som jag i sista sekund bara sparar i utkorgen istället. Men det spelar ingen roll hur många sms jag skickar, eller hur många gånger jag hör av mig för huvudsaken är att jag kämpar för att gå vidare. Jag är helt säker på att du inte bryr dig ett skit och att du inte ens tänker lite på mig även om alla säger att du förmodligen visst gör det. För varför skulle du sakna någon som mig? och varför skulle du bry dig om någon som bara har funnits i ditt liv i 2 år? ja varför skulle du inte kunna gå vidare direkt som du alltid gjort. Men om det nu är så himla enkelt för dig och om det inte rör dig ett skit om jag så skulle hitta någon annan, vad säger då att det inte kan vara lika jävla enkelt för mig? Varför skulle inte jag kunna gå vidare redan idag när du troligen gick vidare redan samma dag. Jag hoppas att du ångrar dig så jävla mycket en dag och jag hoppas du inser hur jävla mycket jag gjorde för dig och hur jag accepterade precis allt. Och jag säger bara lycka till med att hitta en tjej som tillåter att du behandlar henne precis hur du vill och som du slipper träffa. Hoppas du blir lycklig, för det kan jag lova dig att jag tänker bli, utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback