UPPDATERING, wiho!

Idag har jag jobbat, 7-16. Jag är jätte trött nu och skulle kunna somna direkt men jag tvingar mig själv att vara uppe. Varför? för att det helt enkelt är tråkigt och onödigt att gå och lägga sig tidigt när man kan vara vaken och göra något vettigt dom timmarna man är ledig. Okej, nu gör jag visserligen inget viktigt men vafasen;)

Fick mina klänningar och skor jag beställde för någon dag sen också. Det var riktigt tråkigt denna gången. "Klänningarna" var typ lika långa som ett vanligt linne och sen var det hur litet som helst, jag fick knappt på mig det och få av det var nästan omöjligt. Min lillasyster tyckte dock att dom var fina och dom passade bättre på henne så jag var snäll och sålde dom till henne för 150 kronor, min syster blev glad och jag fick lite pengar, visserligen inte lika mycket som jag hade fått om jag skickade tillbaka det, men hon är ju min syster ;) och sen var det ju skorna. klacken var typ 100000 meter hög, okej nu överdrev jag ganska rejält men det kändes som det och jag kunde inte ha dom, tyvärr inte min lillasyster på 9 år heller;) haha fast hon tyckte jag skulle spara dom tills hon blev stor och jag vuxit ur dom. Ja jag skickade givetvis tillbaka dom. Får se om jag får några pengar tillbaka, med min tur så har dom väl kommit bort på posten:P

Imorgon är det jobb igen , 7-16 precis som idag. Segt, men jag får väll försöka överleva. Det är ju trots allt pengar och det kommer väll kännas bra när jag får lönen. Men en del som bor där är riktigt roliga, så man överlever väll kanske.

Jag vill åka till kalmar eller kosta och köpa ett par skor, för jag vill ha ett par nya skor, men jag vet inte vem jag ska åka dit med. Alla jobbar eller gör dom något annat. hör av dig om du är intresserad av att följa med mig och köpa ett par skor. Inget roligt att åka själv och mycket bättre att ha med sig någon för jag har alltid beslutångest och då kan ju någon annan ta besluten åt mig. haha:P

Nu blev det ett ganska långt inlägg om typ.. ehm ah ingenting. Men så är det när man har tråkigt och för att Helena säger att jag ska uppdatera. Nu har jag uppdaterat och nu förstår du kanske varför jag inte gör det så ofta? jag har inget roligt att skriva om haha :D

Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

bra att du lyder mig madde ;)

2009-07-20 @ 22:24:14
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag ska till kalmar imorgon ;)

2009-07-20 @ 23:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback