Blöööh..

Nu sitter jag här och glor igen. Vid klockan två ska jag åka till Älghult och gå bredvid igen. Skönt att inte behöva gå upp klockan halv 6 men segt att komma hem efter 9 och sen ska man upp tidigt dagen efter blöh.Jaja jag överlever nog det förhopppningsvis. Måste äta och lite innan också, jobbigt det här med att jobba haha :D Jag försökte hitta en låt som jag ville ladda ner, men hittade jag den ? ne. Jäkla skit. Ibland önskar man att man var en datanörd och var medlem på alla dom där sidorna som man inte kan bli medlem på för det är fullt? som Cenny är medlem på för där verkar ju allt finnas , synd om mig att jag inte får gå in på cennys sida och ladda ner, dumt ja. Men men. nu ska jag ta tag i mitt liv och sätta mobilen på laddning, så jag kan ringa någon om jag typ skulle krocka eller något och med tanke på att krocka, jag måste ju för fan satan tanka ? jag har ingen bensin typ och jag har bara kontanter och det kan man inte tanka med här i orrefors:/ måste kolla upp om det finns pengar på mitt kort, eller det gör det men dom är inte mina men om jag tankar för dom så kan jag ju sätta in mina konanter där istället :/ ja så får det väll bli för jag måste ju ha bensin hur som helst. ne nu måste jag ta tag i allt detta annars kommer jag väll komma försent och det är ju inte bra hehe. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback