hehe.

Ska strax åka och jobba, har jobbat hela veckan men nu är det bara idag & imorgon också och sen är jag ledig hela helgen. sköönt. Igår var jag på bio med Cenny, Jessi & Rasse. Först var jag och Cenny och åt och sen mötte vi Jessi och Rasse och hämtade biljetterna och så. Trevligt, filmen var helt okej tycker jag. sen körde jag hem till Cenny, jag var as trött och tyckte att Cenny kunde köra men ne, hhaa. Och nu är jag hemma igen och ska som sagt snart åka , är as trött och sen kommer jag hem och måste sova direkt och sen upp as tidigt för att jobba igen. blööh men men. Får se när jag uppdatera nästa gång, inte så ofta det händer nu för tiden, visserligen inte så ofta jag sitter vid datorn heller eftersom internet inte fungerar hemma hos mamma :P

Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

Går det bra för dig och jobba? :)

2009-06-26 @ 17:55:21
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback