Uppdatering.

Mitt internet fungerar inte hemma hos mamma, nu är jag dock hos pappa så då får man väll passa på att skriva här. Studenten har varit och det är så skööönt att slippa skolan. Nästa vecka börjar jag jobba och imorgon ska jag gå brevid igen, sista gången jag ska gå bredvid om jag inte känner att jag vill gå mer, men det märks. Sen är det introduktion och snart är det midsommar också. Igår var det kalas här hemma hos pappa och framåt tolv kom Cenny hem efter att varit hos sin mormor man kunde dock tro att han varit iväg och typ knarkat haha men han hade tydligen bara druckit öl men han såg typ nerdrogad ut, helt röd i ögonen haha gullet :D Nu är han hemma hos sig och jag sitter här och glor och skriver här mest bara för att jag inte vet vad jag ska göra annars. Stina lee är gravid upptäckte jag idag tack vare att Cenny tyckte vi skulle läsa bloggar ? haha han tyckte typ jag var töntig som tyckte det var gulligt och han tyckte att man såg det på alla bilder så jag borde redan fattat det men blöh på honom:D Min mamma är iväg med husvagnen så jag har bestämt mig för att jag ska vara hos pappa några dagar för det är läskigt att sova hemma själv och sen finns det ingen mat typ haha. Nu orkar jag inte skriva mer för jag vet itne vad jag ska skriva . så hejdå :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback