ååh mitt hår :(

Jag skulle aldrig färgat mitt hår. Jag har inget hår kvar nu. ahha skämtar bara, det gick inte av men det är jäkligt slitet och det blev inte ett skit bra. Imorgon blir jag brunett FÖRALLTID. haha iallafall de närmaste åren. hur mycket jag än vill vara lite ljusare så funkar det ju helt enkelt inte, håret hade kanske kunnat bli bra om jag hade kunnat slinga det igen men det kan jag inte nu eftersom det är för slitet. Imorgon ska jag färga det brunt iallafall och sen ska jag ha det så. Om ett halv år kommer jag glömt detta och färga det igen hah nee förhoppningsvis inte. ska iallafall köpa en brun färg som jag tänkt köpa länge och hoppas på att den blir bra :p det lär ju bli bättre än nu iallafall. Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska övningsköra med pappa och då ska jag väll svänga förbi coop och köpa hårfärgen sen blir det hem och färga sen ska jag nog klippa mig. det blir nog toppen :) skulle visserligen behöva raka av mig håret så slitet som det är men haha har nog hellre slitet hår. aja hejdå.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback