Duktigt.

Idag var det skola sen skulle jag och Jessi göra klart vår bok i projektarbetet, gick ju bra haah, lite jobbigt var det allt men sen var boken HELT klar. Då läser jag igenom det jessi hade skrivit, haha.. då var det bara att göra om det ;P ist för nu stod det ny och istället för högst stod det högs .haha duktigt av Jessi, trodde hon hade läst igenom det innan men nehe :P ahah. Så jag sa åt henne att hon får göra om dom sidorna för jag  har ju apu imorgon & på fredag. men aja det löser sig nog, tur att vi inte gav boken till Elisabet iaf ;P Som vanligt när vi kommer till Elisabet så skämtar vi lite med henne.
Jessi- ah här ska du få se, vad ÅSA har hjälpt oss med!!!
Jessi- ah här är ju dom första sidorna då och dom ser ju bra ut..
Elisabet- ja det ser ju bra ut!
Jessi- ahh.. men sen har vi ju de här sidorna också då.. och det ser ju inte så bra ut kanske
(visar sidorna som Åsa råkade lägga upp och ned så det bara blev en liten bit av allt med på pappret, det var inte de sidorna vi skulle ha eftersom vi gjort nya på tjockare papper)
Elisabet- NÄMEN! ojdå
jag - ÄH! vi skämtar bara, såhär blev det.
Elisabet ser helt chockad ut samtidigt som hon skrattar satan hahah.
hahah alltid. När vi träffar Elisabet så säger vi något så hon bli helt chockad. som förra gången när vi sa att vi bytte projektarbete. ahahahah lite roligt faktiskt ;) kanske roligare i verkligheten än i bloggen. ahahah :D
Men nee nu ska jag nog sova eller något.. haha inte, men ah inte skriva mer iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback