...

Igår var en ganska trevlig kväll, dock lite mycket dricka och jag kunde knappt gå i mina skor, vet inte om det berodde på drickan eller skorna, jag tippar på drickan men det hade varit skönt om det var skorna haha. Eller haha gå och gå kunde jag väll men det kändes som att skorna va jävligt stora och att klackarna typ höll på att gå av haha. Några mintu shotar mindre och allt hade varit perfekt men nu bkev det inte några mintu shotar mindre men visst jag var full men jag var nog bara bra full för min mobil låg orörd i väskan hela kvällen, det betyder att jag aldrig skickade iväg de där smsen som jag alltid lovar mig själv att aldrig skicka men likförbannat har jag skickat dom, det innebär även att jag aldrig ringde några samtal till personer som jag tror bryr sig men som bara klickar, nej. Jag gjorde inget av detta och det känns jävligt bra måste jag säga men det hade varit trevligt om man fått ett sms från en  viss person som kunde svarat på men det fick jag inte och jag antar att det inte kommer hända nu heller och denna gången tänker jag också vara tyst och inte skicka iväg några sms eller ringa. men jag kommer nog skicka ett sms framåt kvällen och inte få något svar iallafall, Men varför bryr jag mig ens? jag borde lägga ner nu och gå vidare, men jag kommer inte göra det om jag känner mig själv rätt, jag kommer fortsätta bry mig så jävla mycket hur jävla ont det än gör. Jag kommer nog radera detta inlägget också för jag kommer ångra att jag skrivit detta men det är sånt man märker. nee  usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback