....

Man kan säga att jag är värd något bättre och att jag utan tvekan kan få det men frågan är om jag vill ha det? nej jag är hellre ensam och jag hatar den känslan och jag vet inte om det kallas för idioti eller rädsla. Jag har ingen aning om vad vi ska kalla det och egentligen spelar det inte längre någon roll. Det spelar heller ingen roll att jag sitter här och försöker förklara känslor när du skiter fullständigt i det. Du har ingen aning om tårarna som faller innanför min dörr varje jävla kväll du har ingen aning om någonting, du fanns aldrig här för mig när jag behövde dig och varje jävla samtal som du bara avvisade varje jävla sms som du raderade det har ärrat sig fast i mitt hjärta och jag hatar det. Jag betydde aldrig något och jag vet det nu och du sårade mig, du fixade det galant du slet sönder hela mig medan du fortsatte märkfri. för varje gång du valde något annat, vad som helst framför mig, för varje jävla gång du sa att du inte kunde säga nej att du inte kunde komma till mig, alla gånger du ljugit mig rakt upp i ansiktet och snälla svälj inte stoltheten det är väll den du lever för. Du var aldrig där för mig dom gånger jag behövde dig då jag skakade med händerna och grät så mycket att luften tog slut. Du fanns aldrig där då jag behövde svaren på alla frågor jag hade. Du är inte värd mig men det hjälper inte, det spelar ingen roll hur många knivar du drar ut och in genom mitt hjärta mitt hjärta slutar inte slå för dig för det. För det vi hade, skratten, tiden, alla jävla bråk det var det jag levde för och jag älskade faktiskt att vakna upp och se dig och veta om att du var min. Men du körde med mig, du levde efter allt som var så jävla perfekt för dig, det som var bra för dig och du tänkte nog aldrig på mig under det året vi delade. Jag tänker aldrig neka till att jag älskade det vi hade mer än allt, tänker aldrig ljuga och säga att jag inte skulle kunna dö för dig DÅ för den där lögnaren var bland dom bästa på att visa fejkad lycka och ge tomma ord som betydde hela världen för mig.
och jag tackar så mycket för att du fått mig att inse hur jävla värdelös jag är i dina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback