Färgar håret.

Har varit och övninsgkört i Kalmar och det gick bra passade på att köpa hårfärg också, så nu sitter jag här med färg i håret och väntar på att tiden ska gå så jag kan tvätta ur färgen. Får hoppas att det blir bra så jag slipper färga det igen :p haha  Ska bli brunt iallafall, jag hade ju kollat på en hårfärg som jag ville ha och kollat upp vad den hette och allt men sen när jag stod i affären så hade jag inte en jäkla aning var det 580 eller 584? jag körde på 584 iallafall och nu ska jag kolla om det var rätt annars blir jag besviken. haha .. jag återkommer ;)

Update; DET VAR RÄTT. YES, hoppas bara att den blir lika snygg på mig som på hon jag såg den på, och att jagf inte missat någonstans. Hatar att färga håret själv det känns inte lika säkert som när någon annan färgar och kan kolla överallt och då kan man även skylla på någon annan om det blir fel  haha. Men men, ville ju inte se förjävlig ut i håret längre så fick ju slänga i färgen själv idag. Håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback