haha:)

Igår åkte jag hem till Cenny och myste efter att jag slutat skolan och nu sitter jag hemma och glor. Slutade vid 11 idag, så nu ska jag nog ta och kolla på andra avenyn och sen 183 dagar som jag inte fick titta på för Cenny, :( haha. Idag när jag var i skolan och jag & Emma satt och läste kände jag något konstigt på mitt ben. När jag kände på armen så var min toffs borta, den satt alltså på benet? jag fattar inte hur jag lyckas. Jag frågade Cenny om han hade satt den där i natt men det hade han inte ahaha, vem fan vaknar mitt i natten och tar en toffs från armen & sätter på benet? jag märkte det inte ens idag på morgonen när jag klädde på mig. Konstigt. ahahh Men nee andra avenyn var det, sen ska jag övningsköra till Nybro & sen har jag körlektion. Puss på det och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback