inget hår kvar kanske.

Igår kom Cenny hit och idag ska jag och Jessan färga håret. Jag hoppas på att jag har hår kvar när jag är klar och att det blir bra om jag har hår kvar så håll tummarna för fasen ! men det är mer än ett halv år sen jag färgade det sist(A) blööh att jag vågar hah. eller inte färgade men blonderade! Så idag hoppas jag att det inte går av som förra gången! nej nu ska jag ta och dricka lite för jag är sjukt törstig och sen vänta på att Jessi kommer hem. Jag är nästan nervös haha. aja. Får väll berätta senare hur det gick. eller har jag inget hår kvar sen så tar jag nog livet av mig eller stänger in mig i mitt rum i all evighet och vägrar kontakt med någon. Så då vet ni hur det ligger till. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback