Jag och köra bil. haha

Igår bestämde jag mig för att jag aldrig skulle köra bil mer. Jag skulle köra till Nybro för att jobba och var tvungen att backa ut, jag körde bussen och körde in i något. Då sa jag till mamma och sen satte jag mig bakom ratten igen och ah jag kan bara säga att jag gav upp så då kom mamma och backade åt mig, haahahah. :D sen skulle jag parkera vid tempo lite snett blev det men ingen större fara. Sen kör jag & jessi till Nybro och så skulle jag tanka jag fick köra typ 3 varv innan jag stod på rätt ställe och kunde tanka och plus att jag körde in på något jävla ställe för att vända och sen kom en bil och jag la i fel växel eller rättare sagt så fick jag inte i någon växel och tanten som väntade på att få köra måste trott att jag inte hade något körkort, ahahah . Sen första gången jag körde från bensinstationen så stod det några blattar och skrattade åt mig :( ahhaha och jag kan ju säga att det inte gick lättare att köra när man satt och asgarvade. Jessi fick ringa Catharina och säga att jag skulle bli sen för "bilen krånglade lite" hahah:D Sen skulle jag köra till Cenny på kvällen, läskigt att köra i mörker haha , jag sa iallafall till Cenny att jag fan inte tänkte backa igen så hahaha cenny fick backa åt mig idag när jag skulle till nybro _D men lyckades fan backa in på en parkering idag när jag skulle jobba, inte dåligt. :D men vafan, typ första dagen man kör själv vad räknar ni med lixom ;) Karin asgarvade åt mig igår när jag skulle jobba när jag berättade allt jag gjort, men sen berättade hon även hur det hade gått för henne första gången hon körde efter att hon fått körkort & Irene med , så då behövde jag fan inte skämmas längre :P haha :) Nee men usch, det är fan inte lätt att köra bil _D sveriges värsta bilförare nästa ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback