Jaha.

Idag fick jag ett brev  från vägverket, jag blev både glad, sur och lite nervös.  Sur för att dom har ändrat alla regler, men förhoppningsvis löser det sig.. Jag måste plugga satan efter imorgon och jag var inte beredd på det, jag trodde man skulle få veta innan man bokade allt men nehe och det var ju inte lång tid kvar heller.. Jaja jag är ett stegare närmare körkortet och det känns väll positivt iallafall om jag klarar det. Hur som helst. Imorgon har jag kalmarrundan , får se hur det går sen blir det lite apu och sen hem till Helena och göra mig iordning sen fest med tjejerna!  och imorgon ska det bli kul och inga jävla killar ska få förstöra vår kväll iallafall, eller hur Helena?
Nu ska jag nog packa ihop mina saker kanske och sova, måste upp tidigt imorgon för jag måste ta den tidiga bussen. Jobbigt, men vad gör man inte.. :P aja. ha det så fint.

Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

Synd att hela huvudet är fullt av det ändå. Men det går över när man gifter sig!

2009-03-14 @ 16:51:23
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback