jävla skit.

Rapporten kan gå och dö för annars gör jag det.
Jävla skit helvetes äckel rapport, orka med den? neej.
Ska skicka in den ikväll, jag får skicka in det lilla jag gjort.
Som tur är så ska den inte vara klar idag ska bara skicka in den så Elisabet kan läsa och säga vad mer jag måste ha med. haha diskusionen kanske ? inte ens börjat med. jag döör snart. Tur att jag har choklad så jag har något att göra under tiden. ahahah kan lova att jag trycker i mig mer choklad än vad jag trycker på tangenterna när jag har word uppe. :P tänk om det gick lika lätt att skriva på rapporten som jag skriver här nu. Då hade jag varit klar om 10 min ;) synd att jag inte kunde klistra in detta bara utan att jag måste skriva något vettigt hahaha. Nee skärpning, måste blir klar. Rapport helvete jag hatar rapporter från och med nu. Eller inte Susannes rapporter för då är det bara att skriva lite, vad som helst bara det står något. Undra om hon ens läser dom? hahaha , hur som helst behöver Susannes rapporter bara vara typ 1 sida med men Elisabet säger minst sjuhundraelvamiljoner sidor. Inte riktigt men sju iallafall och det var fan inte långt ifrån för det känns som att jag har skrivit tillräckligt många sidor redan men har skrivit knappt 3.. IG IG IG . orkar man bry sig ? jaa tydligen så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback