Jobbigt.

Idag hade jag körlektion. Jag kollade lite på Mats bil. jag kommer typ inte ihåg något alls. Vart satt pakeringsljuset? när skulle man ha tändingen på ? jaa du. haha. Han gav mig ett gott råd och det var tydligen att den dagen jag ska köra upp, så ska jag ha uppmärksamhet på allt runt omkring ahah :D backade lite men kollade bara i en backspegel och det gillade inte Mats riktigt för tänk om det kommer någon bakom, men vem fan går bakom en bil som backar då om man inte vill bli påkörd? ;) haha nee skämtar.(så ingen tror jag att jag är dum i huvudet på riktigt alltså) men ah får väll försöka tänka på det dårå, ;D Sen tyckte han att jag skulle tänka som han i sällskapsresan "jag kan flyga, jag är inte rädd" fast "jag kan köra bil, jag är inte rädd" haha jo lätt :)
Sen tror jag att en viss liten Helena har fått för sig något haahahh. Men jag säger som jag sa till Cenny när han såg vad Helena hade skrivit, varför inte på en torsdag? ;) eller varför inte nästa vecka? men framför allt, varför inte på en torsdag ? hm konstigt. Haha. Kollade nyss på ballar av stål, kulkul. Nu ska nog min lillasyster sitta här för hon hann ju tydligen aldirg sitta här förut för hon hade ju varit hos en kompis och man bara måååååååååste sitta vid datorn varje dag, jäkla skit unge. haha. Inte för att jag bryr mig ifall hon sitter vid datorn, bara hon inte sitter vid denna för vad ska jag göra då? blöööööh. aja får väll offra mig och läsa min vecko revyn som jag fick hem förra veckan eller något, gratis ;) hejdå.

Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

varför kan det vara just en onsdag? JO för att det bara är på onsdagar i Nybro. Jag har väl koll för tusan ;) Det är imon, lycka till! ;D

2009-03-24 @ 21:23:58
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/
Postat av: Helena Einarsson

GRATTIS till körkortet! Jag visste väl att du skulle klara det! :)

2009-03-25 @ 15:39:20
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Helena; tack ! haha jaa du har då alltid rätt ;)

2009-03-25 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback