Körkort ! :D:D

Idag var jag as nervös, fast inte så nervös som jag trodde jag skulle vara. Men när jag satte mig i bilen och Mats visat allt en gång till så var jag lite lugnare, sen körde vi en runda och sen parkerade och väntade. Sen fick jag köra, kände hela tiden "fan nu gjorde jag fel" haha, sen kom vi tbx och då sa han , bo som han hette ;) "Din körning är godkänd!" då blev  jag as glad :D:D sen hoppade jag ur bilen och såg att jag parkerat jävligt dåligt men haha vafan, och sen kom Mats och grattade mig, och då sa jag att jag hade parkerat utanför rutan, han ba "men det är en skit sak, nu har du ju körkortet!" :D fick en semla av Catharina och sen körde jag och tankade och hämtade Jessi och sen körde jag hem. Mammas bil var ju hos Emelie så då fick jag ju köra lite, helt själv :D Nu ska jag äta lite gott och sen leka med Jessi tror jag.
Och ja Helena du hade rätt, jag klarade det :D så jävla gutt är det för jag var nästan säker på att jag skulle göra något fel. Särskilt när jag fick baka runt ett gathörn och han sa jag skulle backa 15 meter efter också, när jag backat typ 3 så sa han "aja det blir bra.." då tänkte jag "jaha jag fick inte ens backa klart för jag var så kass" hahah :D men aja, nu har jag tjatat om mitt körkort hela dagen, mamma var trött på mig nu ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback