Min kväll.

Kvällen kommer  sluta med att jag sitter hemma och glo på tv, äter chips & dricker läsk.
Som tur är så är jag inte helt ensam, om 1 timme eller något kommer Sara & Danne.
Jag slipper sitta helt själv och vara livrädd för det är jag fan, gillar inte att vara ensam hemma haha.
Pappa & Anette skulle till Kalmar så ah.
Nästa helg hoppas jag det händer något roligt iallafall, för då har jag iallafall pengar och jag tänker minsann inte sitta hemma hela nästa helg också.
jag är sjukt trött eller något jag vet inte, jag ser helt konstigt och är helt ah jag vet inte men jag är inte som jag brukar vara iallafall :/ kanske ska sova en stund.
Men aja :) hoppas alla andra har en rolig kväll iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback