YEES! ;D

Idag gick det as bra ! jag kunde ingenting men  det är skit samma för gissa vad? Jag fick godkänt ! Alltså att sitta där och avsluta skiten var ju as läskigt, ska det stå godkänt eller inte? jag vågade knappt titta men såg något grönt och läste fort som fan, Godkänd! jag blev överlycklig och Tanten frågade om det gick bra och det gjorde det. Men en del kvar nu. Jag kommer vara nervös så in i helvete och typ skaka satan och börja lipa. Jag lipade ju nästan idag för att jag var så nervös hahah. och nervösare blev man när det satt 4 personer till i rummet och en och en reser sig och säger GODKÄND! och jag tänker shit, jag blir den enda som inte blir godkänd så ah. haah ett helt inlägg om det men vafan, jag är as glad för jag slipper göra om det , trodde aldrig jag skulle klara det! :D:D:D:D
Nu ska jag skriva klart min rapport, mindre roligt men ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback