Yes ! ;D

Idag var det skola, sen åkte jag till körskolan. Jag klarade 2 faser! mycket stolt är jag :) haha, Mats var där så han kunde hjälpa mig lite men det roliga var att de frågor jag markerade hade jag tydligen svarat rätt på så hade nog klarat det även om han inte var där, bra det iallafall har jag inte lika mycket kvar nu. Jag vill ha mitt körkort nu! men jag har iallafall inte så mycket kvar nu och det känns jäkligt bra måste jag säga;P
Jag är as hungrig men maten är inte klar. Min pappa har köpt massor med kuvert & frimärken till mig. Snällt :) Men måste nog hem till honom en sväng och skriva ut lite papper. Imorgon har jag prov. Samhällskunskap kul kul, inte. Jag har även en jobbig jäkla rapport som ska skrivas mycket tråkigt. Egentligen skajag skriva på rapporten nu & inte sitta och skriva i bloggen, men det blir alltid så när man sätter sig vid datorn och ska plugga, hatar plugg. Aja, får väll se om jag orkar ta tag i det nu eller om jag skjuter upp det lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback