12 dagar kvar.

igår var det 20 & 25 års fest för johanna & micke. Trevligt. Cenny var med också och det är ju inte varje dag man får med honom;D hehe. Men han har åkt hem nu för han skulle fira Hanna och jag har tråkigt nu men ikväll ska jag grilla. tydligen ska jag vara själv hemma i natt också, ;/ läskigt. haha . Nu är det bara 12 dagar kvar till studenten ! 12 dagar, shiiit inte ens två veckor ju, men jag är lite orolig för vad jag kommer få för betyg på apun, jag hoppas fan på ett mvg annars blir jag sur , tänk om man bara skulle få ett g lixom, då skulle jag fan bli sur. ahah men ne om man skulle ta en dusch kanske och typ sova lite i väntan på att tobbe ska ringa och säga att dom ska grilla ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback