åååh

Idag är jag ledig, sköönt . däremot är det inte lika skönt att jag har apu både torsdag & fredag, men nästa torsdag tog jag ledigt så det är sista gången nu på fredag som jag har apu ;D Igår åkte jag till Cenny, mysigt. hihi (: Msn fungerar fortfarande inte men internet funkar lite iallafall men det är ju inte helt kul att sitta här när det tar typ 10 min att få upp en sida haha. jaha, nu la musiken av.. åååh vad segt.. vad ska man göra, det blåser sjukt mycket ute så jag vill inte gå ut men vad ska man hitta på då när inget fungerar ? städa på rummet.. ehhm äsch vi får se. får väll lägga mig och sova eller något, så rolig var det att vara ledig ja .. :p haha . ne hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback