:D

I fredags var det marknad, jag stod och sålde massa kläder roligt när allt blåste omkull hela tiden lixom, ne. På kvällen åkte jag till Cenny och myste och så fyllde han ju år på lördagen hih sen på lördagen åkte jag hem och åkte på kalas hos Farmor & farfar eftersom farfar fyllde år. Senare på kvällen åkte jag tillbaka till Cenny som var full som fan men ahah mysigt ändå ;) sen på söndagen var det kalas för cenny och sen kollade vi lite på tv och sen ah sov vi och sen åkte jag till skolan och idag gjorde jag klart mitt hår, äntligen haha . Nu sitter jag här och glor och hade väll egentligen inte mer att säga. inte alls lång tid kvar tills studenten nu, sköönt :) Nu längtar jag till helgen och nästa vecka är det bara 3 dagar i skolan och ingen apu, hur skönt som helst! :D hejdå. haa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback