..

Jag har inte så mycket att säga längre.
Idag fick vi reda på projektarbetet, G. ett starkt G kunde dom ju klämt dit ett V innan tycker jag ahha.
Visserligen hade jag inte räknat med mer än ett G eftersom vi inte alls la ner mycket tid på det
men jag får väll vara glad över att jag iallafall fick G. Lyckades göra klart min religions uppgift
igår på ungefär en timme får hoppas att det blir ett G på den också. När jag slutade tvåan hade
jag bestämt mig att jag inte skulle ha några G mer men jag gav upp det ganska fort.
Jag hoppas iallafall att jag får bra betyg på praktiken, Catharina har ju sagt att hon är nöjd
med mig men skulle inte förvåna mig om jag bara får G eller något iallafall..
Nu är det inte alls lång tid kvar till studenten, helt sjukt. Imorgon är det sista dagen för den
här veckan sen är det bara två veckor kvar om jag inte har helt fel. Skööönt men samtidigt
inte för jag har inte en aning om vad jag ska göra efter sommaren..
Snart springbreak också. men vet inte om jag ska dit, hade ju kunnat vara kul
men känns nästan som att det inte blir något. aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback