hehe

Idag var det det marknad, jag stod och sålde kläder haha . Alla tanter är så gulliga hihi eller inte alla, men många :) hehe. Sen gick jag på stan en sväng och sen åkte jag hem. Har fått mitt schema till sommaren nu men fattade inte riktigt, för jag skulle jobba 8 veckor , tror jag men aja iaf så fanns inte 2 av veckorna med och på ett papper som dom skickat med stod det vilka veckor så jag har ju inte fattat fel, men ah får väll ringa och fråga. Jobbigt bara att vissa dagar är det dubbla pass, men sen när man får pengar så är det väll värt det :D Men men. nu sitter jag och väntar på att cenny ska komma hem så jag kan åka till honom , och så fyller han ju år imorgon också . ehhe. men ne nu ska jag dra mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback